--> טיפים לסבתא שיוצאת לדייט, מאת שרה זלוף | BliGil - משפחה ויחסים

טיפים לסבתא שיוצאת לדייט, מאת שרה זלוף

ויֹּאמֶר ה' אֱלֹהִים: 'לֹא טוֹב הֱיוֹת הָאָדָם לְבַדּוֹ' - ובני אדם מוסיפים, טובים השניים מן האחד, כי כולנו רוצים להרגיש נאהב...


ויֹּאמֶר ה' אֱלֹהִים: 'לֹא טוֹב הֱיוֹת הָאָדָם לְבַדּוֹ' - ובני אדם מוסיפים, טובים השניים מן האחד, כי כולנו רוצים להרגיש נאהבים ורצויים. אתם מרגישים שהחברות, הילדים והנכדים ממלאים אתכם בהמון אהבה ונתינה. החוגים והטיולים מעשירים את הידע שלכם ועושים טוב על הלב. אבל זה לא תמיד מספיק, בטח שלא בגיל מאוחר כשנשארים לבד.

ההחלטה לצאת ולהכיר בן זוג בגיל מאוחר היא לא פשוטה. להכניס שוב מישהו לחיים, להיפתח אליו, להתרגל להרגלים שלו – אלו לא דברים שקורים בקלות. כדי למצוא פרטנר משמעותי צריך לחשוב ולענות קודם כל לעצמכם, איזו מערכת יחסים רוצים ומחפשים? האם אתם רוצים מישהו לצאת איתו לטיולים והצגות, האם להתחתן שוב? לעבור לגור ביחד או להיות במערכת יחסים בה לכל אחד בית משלו? יש מגוון אפשרויות כשמדובר במערכת יחסים בגיל שאתם כבר סבים וסבתות וזה ממש לא זוגיות ראשונה לפני חתונה וילדים.

דייט ראשון – מה עושים עכשיו ?

עוד לפני שיוצאים לדייט חשוב לבחון עם עצמכם, מהם הנושאים עליהם אתם מוכנים לדבר ועד כמה אתם מוכנים לחשוף את עצמכם. כמה תספרו על בן הזוג הקודם, כמה תספרו על מצבכם החברתי, בריאותי, הכלכלי או על השקפתכם הפוליטית. עיקר הדייט הראשון הוא בעצם למצוא מכנה משותף שיגרום לכם לרצות לבלות יחד, לרוב מדובר באהבות משותפות, אהבה לאמנות, אוכל טוב, קולנוע, לתיאטרון, טיולים ועוד.

הפגישות הראשונות נועדו כדי לבחון את ההרגשה שלכם כשאתם יחד, האם נעים לכם? אתם צוחקים יחד? האם השיחה זורמת או שאחד מדבר והשני שותק? לא חייבים להחליט לאחר דייט אחד, לפעמים אנשים נפתחים לדייט השלישי או אפילו הרביעי, לכן חשוב לתת לזמן לעשות את שלו. נסו לתת הזדמנות אמיתית למי שנפגש איתכם, הרי תרצו שגם הוא ייתן לכם זמן להיפתח. ולהיפתח כשאתם כבר בעלי משפחה ובעלי ניסיון זה לא תמיד קל, אז תחשבו שגם להם זה ממש לא קל.

קבעו את הדייט הראשון בבית קפה שקט בו תוכלו להעביר שעה קלה בשיחה נעימה. אין צורך להיכנס לשיחות ארוכות על משמעות החיים, או לספר בהרחבה על בן הזוג הקודם. מצאו נושא שיחה שמעורר התלהבות ועניין במי שנמצא מולכם. עוד מומלץ לא לדבר על סקס ומיניות בפגישה הראשונה כי לכל אחד יש רמת רגישות אחרת לנושא, יש כאלה שיהיו מאוד פתוחים וירצו להגיע למגע כבר בפגישה הראשונה , קחו את הזמן להכיר ולהתחבר לאופי של בן הזוג, האינטימיות והקשר המיני יגיעו בזמן הנכון עבורכם, בקצב הנכון לכם.

ילדים, יש לי משהו טוב לספר לכם אם התחלתם לצאת ולהכיר אנשים חדשים, אין צורך לרוץ ולספר לילדים על כל דייט. אתם יכולים לשתף אותם שנרשמתם לקבוצת טיולים, חוג ציור או הלכתם להרצאה, אין מה לשתף אותם בפרטי פרטים עד שתראו שמערכת היחסים עם בן הזוג החדש הופכים להיות משמעותיים עבורכם. זכרו, הילדים שלכם, בוגרים ואף הורים בעצמם, הם ישמחו לשמוע שמצאתם מישהו חדש ומשמעותי עבורכם, אך לא ירצו לדעת על חיי המין שלכם. את הסיפורים האינטימיים חלקו עם חבר או חברה טובה.

לאחר שמצאתם פרטנר חדש לחיים ואתם מרגישים שמערכת היחסים ביניכם מספיק מבוססת כדי לשתף את הילדים והנכדים בחדשות הטובות, ספרו על בן הזוג החדש בפשטות, בשיחה אינטימית פנים מול פנים עם הילדים. הסבירו להם שבתקופה האחרונה הרגשתם שאתם רוצים להיות בקשר משמעותי חדש, שיזמתם פגשתם והכרתם, ואתם שמחים לספר שכבר תקופה אתם נמצאים במערכת יחסים עם בן זוג חדש.

הדגישו בפני הילדים כי בן הזוג משמח אתכם ודואג לכם, ותנו להם זמן לשאול שאלות כי בטוח יהיו להם כמה. הסבירו כי מדובר במערכת יחסים שמטרתה להעשיר את חייכם ולמלא אתכם ולא לנטוש אותם ואת הנכדים, אך מעתה תהיו פחות זמינים לשמור על הנכדים והביעו נכונות ופתיחות לענות על כל שאלה.

הציעו לילדים לפגוש את בן הזוג החדש, אצלכם בבית או בבית קפה. הפגישה הראשונה של הילדים עם בן הזוג החדש עלולה להיות מביכה או חשדנית, לכן חשוב לא לעשות אותה בנוכחות הנכדים, גם אם הם שמחים עבורכם ומאושרים מהזוגיות החדשה, זה עדיין לא ההורה שלהם, ועלול להיות קשה עבורם להתרגל למישהו חדש במשפחתם. ואם לילדים שהם כבר מבוגרים בעצמם קשה, חשבו מה ירגישו הנכדים ש "מחליפים" להם סבא או סבתא.

הדגש הוא ששיח פתוח ומכבד עם הילדים, יעזור להם להבין שגם לכם יש חיים משלכם וגם לכם מגיע לאהוב ולהיות נאהבים. ובאמת מגיע לכם להיות כאלה ולכן אל תתפשרו על הזוגיות הזו, גם אם יש קשיים בדרך.

בהצלחה!
שרה זלוף, מטפלת זוגית ומשפחתית saraz.co.il/

תגובות

BLOGGER: 6
Loading...
שם

גישור,3,טיפול,2,יחסים,6,יעוץ,10,
rtl
item
BliGil - משפחה ויחסים: טיפים לסבתא שיוצאת לדייט, מאת שרה זלוף
טיפים לסבתא שיוצאת לדייט, מאת שרה זלוף
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgR4EfJcTTYN66qmtgaHEBqPb8x8nWfu-qa-HSD-xqnuIm3dSXd_jMPcTyZQg-BKOg6XNShJxhjoU1pvFUMGKVmB4rKh7iOFm4az-rp7zzEkaIl0rEHB4di-mVN-aPc-9FYRzNNwXDrN9K1/s1600/%25D7%2596%25D7%2595%25D7%2592%25D7%2599%25D7%2595%25D7%25AA2.jpg
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgR4EfJcTTYN66qmtgaHEBqPb8x8nWfu-qa-HSD-xqnuIm3dSXd_jMPcTyZQg-BKOg6XNShJxhjoU1pvFUMGKVmB4rKh7iOFm4az-rp7zzEkaIl0rEHB4di-mVN-aPc-9FYRzNNwXDrN9K1/s72-c/%25D7%2596%25D7%2595%25D7%2592%25D7%2599%25D7%2595%25D7%25AA2.jpg
BliGil - משפחה ויחסים
http://family.bligil.co.il/2020/01/blog-post_15.html
http://family.bligil.co.il/
http://family.bligil.co.il/
http://family.bligil.co.il/2020/01/blog-post_15.html
true
3012596660710644700
UTF-8
טוען את כל הרשומות לא נמצאו רשומות כל הכתבות קרא עוד השב בטל תגובה מחק By Home עמודים רשומות כל הכתבות מומלץ עבורך! תגיות ארכיון חיפוש כל הרשומות לא נמצאו נתונים התואמים לנתונים שהזנת חזרה לעמוד הבית ראשון שני שלישי רביעי חמישי שישי שבת יום א יום ב יום ג יום ד יום ה יום ו שבת ינואר פברואר מרץ אפריל מאי יוני יולי אוגוסט ספטמבר אוקטובר נובמבר דצמבר ינו פבר מרץ אפר מאי יונ יול אוג ספט אוק נוב דצמ עכשיו לפני דקה לפני $$1$$ דקות לפני שעה לפני $$1$$ שעות Yesterday לפני $$1$$ ימים לפני $$1$$ שבועות יותר מ-5 שבועות עוקבים עקוב THIS PREMIUM CONTENT IS LOCKED STEP 1: Share. STEP 2: Click the link you shared to unlock Copy All Code Select All Code All codes were copied to your clipboard Can not copy the codes / texts, please press [CTRL]+[C] (or CMD+C with Mac) to copy