--> חופשה זוגית בגיל השלישי – שתיקה רועמת או חוויה למזכרת, מאת שרה זלוף | BliGil - משפחה ויחסים

חופשה זוגית בגיל השלישי – שתיקה רועמת או חוויה למזכרת, מאת שרה זלוף

פעם כשהייתם צעירים יפים וספונטניים, יכולתם ללכת לאן שרציתם מתי שרציתם. אחר כך נולדו הילדים, והבילויים המשותפים הפכו לכאלה שבעיקר יתאימו ל...


פעם כשהייתם צעירים יפים וספונטניים, יכולתם ללכת לאן שרציתם מתי שרציתם. אחר כך נולדו הילדים, והבילויים המשותפים הפכו לכאלה שבעיקר יתאימו לילדים כשלוח הזמנים שלהם מכתיב את לוח הזמנים שלכם. מידי פעם שמצאתם בייביסיטר, יכולתם לגנוב זמן לבילוי משותף. והנה הילדים בגרו, ועזבו את הבית, קיבלתם חזרה את זמן האיכות, ואתם יכולים שוב לתכנן חופשה זוגית. לבלות יחד וליהנות מבילוי משותף, הצגה, מסעדה או טיול בחו"ל.

והנה, רבים נמנעים ונרתעים מלבלות זמן איכות עם בן הזוג. מדוע? כי אחרי שנים רבות של זוגיות בה נושאי השיחה העיקריים הם ניהול הבית גידול הילדים, והמתחים היומיומיים, רבים חוששים שבזמן חופשה זוגית אינטימית, הם פשוט לא ייהנו יחד ואף יותר מכך, יגלו שבן הזוג כבר לא מושך אותם או לא מעניין אותם.

הפחד מאובדן נושאי שיחה או הכרת בן הזוג מחדש מפחיד ומרתיע – על מה נדבר? מה נעשה יחד? לאן נלך? הרבה אומרים שאין צורך לצאת לחופשה זוגית בבית מלון, אפשר להישאר בבית ולשתוק ביחד. אז נכון, זו כבר לא חופשה זוגית כמו בהתחלה לפני הילדים, וגם אולי חופשה פחות רומנטית מהתקופה בה הילדים גדלו וגיליתם זה את זו מחדש. אבל תמיד יש מקום וזמן לזמן ביחד. צריך להבין שבמהלך השנים התנאים השתנו וגם כל אחד מכם, ובכל תקופה יש הזדמנות פז לחזק את היחסים ולבנות אותם מחדש, בצורה שמתאימה לכם.

להתאהב מחדש

חופשה זוגית בגילאים מבוגרים היא הזדמנות נפלאה לחדש את הזוגיות ולהצית את האהבה מחדש. יש כמה דרכים לפיהם אפשר לבחור איך תראה החופשה הבאה שלכם.

בחרו פעילות אהובה שתקבע את היעד החופשה. אם אתם חובבי תיאטרון, לונדון בירת מחזות הזמר תהיה יעד מושלם עבורכם או ברודווי. אם אתם אוהבים אוכל ורומנטיקה תצטרכו להחליט בין פריז או רומא, ואם אתם חובבי אמנות ומוזיאונים ניו יורק או אמסטרדם יוכלו להתאים, לחובבי טבע, טיולי ספארי באפריקה ומקומות אחרים בעולם.

הגשימו חלומות – תמיד יש את היעד הזה שחולמים להגיע אליו ואומרים אעשה את זה בפנסיה, אז עכשיו זה הזמן להגשים חלומות. אם חלמתם לראות את פסטיבל המסכות בוונציה, לרקוד בקרנבל בברזיל או להצטלם על החומה הגדולה, עכשיו כשאתם רק שניים אתם יכולים להגיע לכל מקום בעולם ומה טוב יותר מלהגשים חלום עם אהבת חייך.

צאו מאזור הנוחות – צאו להרפתקה זוגית ! אם עד היום טיילתם בטיול מאורגן, בקבוצה גדולה או עם זוג נוסף, מה דעתכם על טיול קרוואנים מחוף לחוף או טיול תרמילאים בהודו?.

בחרתם יעד, הגעתם למלון, פרקתם את המזוודות ומה עכשיו? זכרו שיצאתם לחופשה כדי לבלות זמן איכות משותף ולא כדי להתיש את עצמכם במרוץ אחר אטרקציות. אתם לא צריכים להספיק לראות את הכל ולסמן וי על כל מה שיש לעיר להציע. לפעמים פשוט להאט את הקצב ולהיות אחד עם השני זה הדבר הכי רומנטי. תארו לעצמכם, טיול לילי לאור ירח כשאתם הולכים שלובי זרועות, היש דבר רומנטי מזה? נסו לעשות יחד דברים שלא עשיתם בעבר כמו סדנת בישול זוגי או טיסה בכדור פורח.

חוויות חדשות מעוררות רגשות חדשים ומה ומייצרות זיכרונות חדשים?

אין ספק שחופשה זוגית בגיל השלישי יכולה להיות חוויה מעצימה ומרגשת, הזדמנות נפלאה לחזק את הקשר ולהתאהב מחדש בבן הזוג.



שרה זלוף

https://www.facebook.com/sara.zluf

https://www.saraz.co.il/

תגובות

BLOGGER: 2
Loading...
שם

גישור,3,טיפול,2,יחסים,6,יעוץ,10,
rtl
item
BliGil - משפחה ויחסים: חופשה זוגית בגיל השלישי – שתיקה רועמת או חוויה למזכרת, מאת שרה זלוף
חופשה זוגית בגיל השלישי – שתיקה רועמת או חוויה למזכרת, מאת שרה זלוף
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjyDSxcJKsCSvZyEvxNTqqP9hs3Iio2HoXzXDd8kUlaXzXAPxSgAhAVMKrsxEgf0nksXFyU6AmXjHc_2gN7QjFwNzUASDl-ocQnK_hU0AszIYldDX3bHKtm_PqeUf-w5J_XP8e_IobfhFia/s1600/%25D7%2596%25D7%2595%25D7%2592%25D7%2599%25D7%2595%25D7%25AA3.jpg
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjyDSxcJKsCSvZyEvxNTqqP9hs3Iio2HoXzXDd8kUlaXzXAPxSgAhAVMKrsxEgf0nksXFyU6AmXjHc_2gN7QjFwNzUASDl-ocQnK_hU0AszIYldDX3bHKtm_PqeUf-w5J_XP8e_IobfhFia/s72-c/%25D7%2596%25D7%2595%25D7%2592%25D7%2599%25D7%2595%25D7%25AA3.jpg
BliGil - משפחה ויחסים
http://family.bligil.co.il/2020/02/blog-post.html
http://family.bligil.co.il/
http://family.bligil.co.il/
http://family.bligil.co.il/2020/02/blog-post.html
true
3012596660710644700
UTF-8
טוען את כל הרשומות לא נמצאו רשומות כל הכתבות קרא עוד השב בטל תגובה מחק By Home עמודים רשומות כל הכתבות מומלץ עבורך! תגיות ארכיון חיפוש כל הרשומות לא נמצאו נתונים התואמים לנתונים שהזנת חזרה לעמוד הבית ראשון שני שלישי רביעי חמישי שישי שבת יום א יום ב יום ג יום ד יום ה יום ו שבת ינואר פברואר מרץ אפריל מאי יוני יולי אוגוסט ספטמבר אוקטובר נובמבר דצמבר ינו פבר מרץ אפר מאי יונ יול אוג ספט אוק נוב דצמ עכשיו לפני דקה לפני $$1$$ דקות לפני שעה לפני $$1$$ שעות Yesterday לפני $$1$$ ימים לפני $$1$$ שבועות יותר מ-5 שבועות עוקבים עקוב THIS PREMIUM CONTENT IS LOCKED STEP 1: Share. STEP 2: Click the link you shared to unlock Copy All Code Select All Code All codes were copied to your clipboard Can not copy the codes / texts, please press [CTRL]+[C] (or CMD+C with Mac) to copy